14 Ocak 2014 Salı

Dibek Kahvesi

      Kırklareli'ne geldiğimde ilk hafta çevreyi tanıma turları atarken PCX alma kararı vermiştim. PCX'ime kavuşmama daha 1-2 ay gibi bir sürem vardı. İş yerindeki arkadaşlardan ve yeni tanıştığım insanların buralarda çok fazla sosyal aktiviteler yapıldığını öğrenince sevinmiştim. Derken doğayla ilk tanışmamız 27 Ekim 2013 tarihinde düzenlenen Beypınar Köyü-Dupnisa Mağarası doğa yürüyüşüydü. Ortalama 10 km.lik bir parkurdu ve ilk kez doğa yürüyüşüne çıkmanın verdiği bir heyecanla ailecek katılmaya karar verdik. Ailenin tek ve en küçük bireyi kızımda (7 yaşında) bizimle yürümeyi kabul ederek gitmiştik. İlk deneyimimiz bizi baya bi yormuştu. Hatta beni daha çok yordu çünkü nerdeyse yolun 1/3 ini kızım sırtımda gitmiştim. Neyse o zamanlar yürüyüşte tanıştığımız arkadaşlardan duymuştum Dibek Kahvesini Kırklareli'nin en meşhuruymuş. Ve ondan sonra ismini daha çok duyar olmuştum Dibek Kahvecisinin....  İlk gittiğimde tanışmıştım oradaki çalışanlarla, aslında küçük bir yer ama içerde planlamayı o kadar güzel yapmışlar ki, gençler geldiği zaman arka tarafta küçük tabureler ve masalarda, büyükler ise girişte bulunan büyük masa ve sandalyelerde çaylarını içiyorlardı. Herkes bu düzene alışmıştı sanırım veya ben öyle hissettim. Neyse bugünde dolaşmanın verdiği yorgunluğu atmanın en güzel yolu her zaman söylerim bir Yorgunluk Kahvesidir. Onun için onlarla sizleri de tanıştırmak istedim. Kırklareli - Dibek Kahvesi



       Bu arada aşağıdaki bu sevimli dostlarla da zamanı gelince tanıştırmayı düşünüyorum sizlerle... İlk olarak size Ayşecik'i tanıştırayım. Dibek Kahvecisinin ev sahiplerinden sadece biri... Siz kahvenizi yudumlarken yanınızdaki sandalyeye gelip oturursa ilgi istiyor demektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder