12 Ocak 2014 Pazar

Kofçaz köyleri

  Nasılsa PCX'in bakımını da yaptırdık artık 4000 km ye kadar kafam rahattı. Son olarak Kofçaz ilçesine bağlı köylere gitmeye karar verdim. Aslında ilk saatlerde yollar asfaltdı fakat iyice şehirden uzaklaşınca yollar stabilize olmaya başladı hatta bi ara çamura saplanmaktan bile korktum. Yaklaşık 4 saatlik bir geziydi.




        Bu arada Kula köyüne varmadan böyle sapa bir yol ayrılıyordu, merak edip girdiğimde doğa harikası bir manzarayla karşılaştım. Çok güzeldi fakat tek olumsuz yönü telefon çekmiyordu. Piknik alanı gibi bir yer yapmışlar küçük bir dere yatağı kenarına




       Yavaş yavaş eve gitme kararı almışken, yolumun üzerinde olan Dereköy'e gittim, köy içerisinde bulunan bir kahvehaneye oturdum. Havanın güzel olmasını fırsat bilen bir kaç köylü ile sohbete koyulduk. Yaklaşık 15 dakikalık koyu bir sohbetten sonra aklıma eşimin bir öğrencisinin burada olduğu ve babasının lokantası olduğu aklıma gelmişti. Zaten küçük bir köy  olduğu için ve köydeki tek lokanta olduğu için sormamla bana lokantayı göstermeleri bir oldu. Hemen oturduğum kahvehanenin çaprazındaydı. Motoru park edip lokantaya girdiğimde eşimin öğrencisi hemen beni tanıdı, babası ve abisiyle tanıştırdı. Küçük bir lokantaydı ama anladığım kadarıyla Kuru fasulyesiyle ün yapmış bir yerdi. Hoş sohbet insanlardı tanışmanın ardından yola koyulma vakti gelmişti. Motorun anahtarının üzerimde olmadığını farkedince motorun üzerindedir diye motora yöneldim baktım ki üzerinde duruyor. Neyse veda ettikten sonra hazırlıklarımı yapıp motoruma bindiğimde :( kontağı açık unuttuğumu ve akünün bittiğini farkettim. Çaresizlik.... İlk defa başıma gelmişti ve ne yapacağımı bilmiyordum. Eyvah dedim yol arkadaşım beni yarı yolda bıraktı diye düşündüm. Derken aklıma Edirne Onur Honda'yı aramak geldi ve hemen aradım. Yetkili arkadaşın servis ustasının izinli olduğunu söylemesiyle yıkılmıştım. Ama servisteki arkadaşın tamamen iyi niyetiyle ustayı cepten arayıp size döneceğim demesi bende Edirne Onur Honda servis çalışanlarına olan güvenimi ve sevgimi bir kez daha arttırdı. Öğrendim ki Honda PCX sadece takviye yapılarak çalışırmış :) sağolsun Erdinç Bey (öğrencimizin babası) hemen yardım elini uzatarak takviyeyi yaptı. Daha sonra kim tutar beni oralarda bir an önce eve gelmekti tek niyetim... Güzel bir manzara, keyifli bir yolculuk, aksiyonu bol çamurlu yollar ve korku :) bu haftaki gezimde hepsi mevcuttu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder